01/16/20

Anbi

Engels

De Stichting Mission Lanka is opgericht door Shantha. Hij moest zijn geboorteland verlaten.
Op uitnodiging van de Nederlandse regering komt Shantha in 2011 naar Nederland. Het is zijn wens om zich vanuit Nederland in te zetten voor betere mensenrechten voor zijn landgenoten die nog in Srilanka zijn. Inmiddels beheerst Shantha de Nederlandse taal voldoende om aan zijn droom te gaan werken en heeft hij, samen met twee bestuursleden, de Stichting Mission Lanka opgericht.

Shantha Dalugamage is a Justice of the Peace whole island at the ministry of justice Sri Lanka.
Affiliate member at International Criminal Court Bar Association (ICCBA) Co÷rdinator of You have a rights international human rights committee.
Member (representative) of Civil Society Unit UN Global Communications.
Member of United for human rights.
UN online volunteer.
Secretary of National christian assemblies of sri lanka.
Secretary of Lanka needy children foundation.
International elder of Brotherhood of christian bikers world.
Former director deputy secretary of Diriya foundation human rights committee.

DOEL VAN DE STICHTING: Het verbeteren van de mensenrechten in Sri Lanka, ongeacht afkomst, religie of andere (politieke) overtuigingen.
De stichting wil dat doen door een bottom-up duurzame verandering te lanceren door de strijd tegen armoede, honger en onrecht aan te bieden en daarmee een betere toekomst voor kinderen en hun gezinnen.
In samenwerking met de betrokkenen zijn bedrijven en organisaties uitgerust voor de nieuwe generatie met kennis en mogelijkheden om uiteindelijk voor hun eigen inkomen te zorgen en wordt hen geleerd om te werken met mensen die anders denken.
Dat is ons doel in de statuten van de beschreven stichting.
De stichting probeert haar doel te bereiken door duurzamere verbindingen tot stand te brengen tussen particulieren, bedrijven en organisaties in Nederland en Sri Lanka. Kennis en expertise worden beschikbaar gesteld en faciliteiten worden geboden voor samenwerking.
Er wordt gewerkt aan oplossingen voor hulp uit Sri Lanka.
De stichting neemt geen standpunt in, voor politieke of religieuze opvattingen, en bemoeit zich niet met discussies hierover.
De stichting gelooft in de kracht van het woord, niet in de kracht van het wapen.

De stichting werkt vanuit een christelijke overtuiging en heeft oog voor iedereen, net als Jezus.

Home | Over ons | Projecten | Links | Foto's | Anbi

This site was last updated 01/16/20